آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان
سرخط خبرها

دعوت سخنگوی دولت از مردم برای تحقیق در پرونده نیکا شاکرمی| بهادری‌جهرمی: دخترم را برای تحریم دارو از دست دادم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۱۲۶۹
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
  • ۱
دعوت سخنگوی دولت از مردم برای تحقیق در پرونده نیکا شاکرمی| بهادری‌جهرمی: دخترم را برای تحریم دارو از دست دادم+ فیلم
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه قم از مردم برای تحقیق در پرونده نیکا شاکرمی دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی صبح امروز، با حضور در دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسائل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد. این برنامه با حضور گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه قم با محوریت مسائل روز کشور در تالار شیخ مفید این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان هر یک در دقایقی به ارایه سخنان و نقد و نظرهای خود پیرامون مسایل کشور پرداختند و سخنگوی دولت نیز با ارایه پاسخ به آنها سعی در تبیین مسایل مختلف کشور داشت.

بهادری‌جهرمی در این نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان با بیان اینکه دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد حقیقت روشن شود، از مردم برای تحقیق در پرونده نیکا شاکرمی دعوت کرد.  

من هم مثل بسیاری از مردم طعم تلخ بی‌دارویی را چشیده‌ام

سخنگوی دولت به سوال یک دانشجو در خصوص کمبود دارو در کشور اظهار داشت:  اگر کسی از مسئله دارو رنج دیده باشد بنده هستم که سه سال زندگی دخترم در یک شرایط سخت پشت در‌های بخش مراقبت‌های ویژه کودکان گذشت. من هم مثل بسیاری از مردم طعم تلخ بی دارویی را چشیده‌ام و دختر خودم را از دست دادم، ولی باید بدانیم چه کسانی راه را برای تولید و یا عرضه یک دارو که فقط با جان انسان‌ها سرو کار دارد بسته‌اند؟ رسانه‌های همسو با استکبار می‌خواهند پاسخ‌های وارونه به مردم بدهند.

خاطره سخنگوی دولت از سفر به عربستان و ممنوعیت ورود زنان به رستوران

وی گفت: امروز رسانه‌ای که از پول عربستان ارتزاق می‌کند، عربستانی که تا همین چند سال پیش زنانش حق حضور در خیابان و رانندگی و رای هم نداشتند و اصلا با مفهومی به نام آزادی ودموکراسی غریبه است، مدعی آزادی و دموکراسی شده‌اند! من با همسرم خواستیم در عربستان به رستوران برویم اما ممنوع بود.

تضمین می‌کنم هیچ مشکلی برای هیچ دانشجویی پس از سخنرانی پیش نمی‌آید

بهادری‌جهرمی با ذکر این مطلب که من به دانشگاه‌ها می‌روم تا حرف دل آن‌ها را بشنوم تصریح کرد: در این دیدار‌ها سعی دارم حرف دل دانشجویان و حتی شعار‌های آن‌ها را بشنوم و دولت هم آمده تا شعار دولت مردم را در همین جلسات پیگیری کند. دانشجویان از شریف‌ترین و عزتمندترین اقشار این کشور به حساب می‌آیند.

وی تاکید کرد: هیچ کسی با اعتراض مشکلی ندارد و بنده هم اینجا تضمین می‌کنم که هیچ مشکلی برای هیچ دانشجویی پس از سخنرانی پیش نمی‌آید، ولی شأن دانشجو و دانشجویان باید حفظ شود. باید به یکدیگر احترام بگذاریم تا مشکلات را با گفتگو حل کنیم.  

دولت از شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن و آبادی» شعار حمایت می‌کند

سخنگوی دولت با تاکید براینکه شعار «زن، زندگی، آزادی»، و «مرد، میهن و آبادی» شعار دولت نیز است و از آن حمایت می‌کند، افزود: دولت در برابر هرگونه دیکتاتوری رسانه‌ای و اقتصادی برای شنیده نشدن صدای ملت خود در عرصه جهانی ایستاده است، اما با بی‌نظمی در هیچ امری موافق نیست.

علی کریمی می‌تواند به داخل کشور برگردد

بهادری‌جهرمی همچنین با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی ایران، بیان کرد: وی می‌تواند به داخل کشور برگردد، کسی با وی مشکلی ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.

سخنگوی دولت همچنین در بخشی از سخنانش با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز با دشمنان گسترده در سطح جهان روبرو است، گفت: دانشجویان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و مقام معظم رهبری همیشه حامی این جریان اصیل و ناب بوده اند. دانشجویان نقش به سزایی در پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی و حملات و هجملات اقتصادی و فرهنگی و... دشمنان داشته اند.

بهادری‌جهرمی افزود: امپراتوری دروغین رسانه‌ای دیکتاتوری جهانی امروز با سانسور و هدایت کامل جریانات در ایران سعی دارد جوان و نخبگان ایرانی را در یک سرگردانی قراردهد و همه مسایل در کشور را وارونه جلوه دهد. عزت و افتخار دولت این است که تلاش داشته پس از سال‌ها ناکامی و نگاه به غرب منحصر شدن روی یک میز همه مشکلات کشور را با نگاه به داخل و با تکیه به همین نخبگان و جوانان پاک ایران زمین حل کند.

وی اظهار داشت: ایران و ایرانی خط قرمز ماست و همیشه سعی می‌کنیم با نگاه دقیق و درست شرایط را به پیش ببریم، ولی دشمنان همیشه سعی کرده‌اند با امپراتوری دروغین رسانه‌ای خود راه را بر شناخت درست و دقیق ببنند و با دیکتاتوری رسانه‌ای خود اجازه ندهد مردم با حقایق اصیل روبرو شوند.

سخنگوی دولت بیان کرد: روزی که اینستاگرام چهره و عکس و پست‌های سردار قهرمان ایران زمین سردار سلیمانی را از همه صفحات محو کرد چرا این همه اعتراض به این سانسور نشد؟ آن‌ها بیان می‌کردند که به دلیل اینکه این مساله مرتبط به خشونت است آن را پخش نمی‌کنند، ولی چرا با افتخار و در صد‌ها صفحه، صحنه‌های کشتن نیرو‌های انتظامی و نظامی ما را پخش می‌کنند؟ این دیکتاتوری دروغ، باعث شده همه حقایق وارونه جلوه داده شود، زیرا می‌خواهند که همیشه مردم نسبت به مسایل خطای محاسبه داشته باشند.

باید خاطیان حادثه زندان اوین شناسایی و محاکمه شوند

بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص مسایل زندان اوین گفت: من هم با شما هم نظر هستم که باید خاطیان این جریان شناسایی و محاکمه شوند، ولی امپراتوری دروغین رسانه‌ای جریان را به شکل دیگر نشان می‌دهد. باید ثابت شود که از کشته شدن یک عده زندانی چه کسی سود می‌برد؟ نظام اسلامی یا کسانی که می‌خواهند در این روز‌ها از آب گل آلود ماهی بگیرند؟

وی در پاسخ به سوالی در خصوص خودروسازی در کشور گفت: حرف دانشجویانی که می‌گویند چرا باید یک ماشین بی کیفیت را ۲۰۰ میلیون تومان بخریم درست است و با آن‌ها هم نظریم و آن را از رده خارج کردیم و هر خودروی بی کیفیتی را از رده خارج می‌کنیم و با حمایت از تولید سعی داریم بر تحریم‌ها غلبه کرده و با ایجاد اشتغال مولد زمینه رشد کشور را فراهم کنیم.

سخنگوی دولت گفت: دولت وقتی روی کار آمد که نرخ دلار افزون بر ۲۵ هزار تومان بود؛ تغییر نرخ برابری دلار توسط آمریکا از عوامل مهم در افزایش نرخ ارز طی یک سال گذشته بوده است. اگر ۱۰ سال رشد اقتصادی کشور ادامه داشته باشد، وضعیت کشور به روال سابق باز می‌گردد، طبق آمار‌های رسمی ملی و جهانی رشد اقتصادی کشور در دهه ۹۰ نزدیک به صفر درصد بود در حالی که رشد اقتصادی کشور طی یک سال گذشته به ۵ درصد نزدیک شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی دولت سخنرانی خود در دانشگاه قم را با شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» به اتمام رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
2
ای دروغگو. اگه دختر خدا بیامرزتون لازم بود برش میداشتین با هزینه ملت میبردینشون بهترین بیمارستانای خارج. لابد دیگه امیدی نبوده به درمان. شما مسئولین برای درمان به واردات دارو نیاز ندارین خودتون تشریف میبرین همونجایی که دارو تولید میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->